Veelgestelde vragen

Zijn de getoonde energiekosten op jullie energievergelijker actueel?
Wat is een gemiddeld huishouden kwijt aan energiekosten?
Welke leverancier kan mij met spoed aansluiten?
Is er al stroom en gas in mijn nieuwe woning?
Waarom valt mijn voorschotbedrag hoger uit?
Wanneer kan ik het beste overstappen?
Waar vind ik de einddatum van mijn huidige contract?
Hoe kom ik achter mijn jaarverbruik?
Hoe werkt het overstappen of energieleverancier?
Mag een energieleverancier de energieprijzen altijd blijven veranderen?
Wat kan ik doen als ik schade heb geleden door mijn energieleverancier?
Als mijn jaarlijkse eindafrekening te hoog of te laag uitvalt, wat gebeurt er dan?
Blijven de netwerkkosten ook vast over de periode waarin de leveringsprijzen vast zijn?
De meterstand op mijn afrekening zijn niet juist, wat kan ik doen?
Het verschil tussen een enkele en een dubbele energiemeter?
Wat zijn de leveringskosten?
Hoe lang duurt het overstappen van de ene naar de andere leverancier?
Jullie bieden een overstapservice aan. Is deze kosteloos te gebruiken?
Kan ik overstappen van energieleverancier met schulden?
Moet ik mijn meterstanden zelf opnemen zodra ik via jullie overstap?
Wat zijn de gevolgen van het vroegtijdig verbreken van een energiecontract?
Wat is het verschil tussen een netwerkbeheerder en een energieleverancier?